tiistai 8. tammikuuta 2013

kuulumisia

Mitähän kaikkea tässä on tapahtunu viime postauksen jälkeen. :o Eipä pahemmin mitään. :D
Sunnuntaina käytiin äidin ja iskäpuolen luona kylässä, päästiin Kallen kans kahestaan kauppaan ku ne vahti pikkusta sen aikaa. :)
Eilen oltiin kotona vaan ja mä ripustin vauvan huoneeseen verhot takas, jotka oli pesussa, järkkäilin sen huoneen kaappeja ja ompelin makkarin matot käsin yhteen toisiinsa ku ärsytti ku ne ei pysynyt kunnolla kiinni toisissaan. :D Meillä on siis makkarissa kaks Ikean mustaa pientä karvamattoa sängyn vieressä ja ne näyttää parhaimmalta jos ne on kiinni toisissaan. Nyt onki sit sormet verillä, oli vähän kovaa matskua se maton alapuoli, johon piti neulaa tunkea. :D
Tänään käytiin ekaa kertaa vauvan kanssa kaupassa (vaunujen kanssa, saatiin samalla siis vähän vaunulenkkeiltyäkin), meni onneks hyvin ja poitsu meinas kitistä vähän vaan pari kertaa, mut se oli onneks sellasta unikitinää vaan. Vähän pelotti kyllä, että joudun juosta sen kanssa johonkin vessaan imettämään :D

Kallesta on ollu ihanan paljon apua nyt ku se on ollut kotona kans. Se hoitaa vauvan aamupesut, vaipanvaihdot (about kaikki) päivisin, jotkut sylittelyt ett saan laitettua pyykit jne, yökkärin laiton, iltapesun.. 
Ja melkein joka aamu oon ite saanut nukkua makkarissa pari tuntia yksin ku oon syöttäny vauvan, sit Kalle on menny sen kans hoitamaan aamutoimet, sylitelly ja katellu sen kanssa telkkaria tms ja tuonu sit seuraavan imetyksen ajaks mulle sen taas, jolloin Kalle yleensä on tehny meille aamupalaa.
Mitä mä teen sit ku Kalle menee töihin, en pääse ikinä syömään aamupalaa tai pukemaan päälle jos toi on hankalalla tuulella, eikä suostu olemaan ku sylissä. KÄÄK! :D No, ehkä mä teen kaikki hommat sit yhellä kädellä vauva sylissä. :D Kaikkeen tottuu. :)

Hoppibeibi sunnuntaina lähdössä mummilasta :)

2 kommenttia: