lauantai 12. tammikuuta 2013

viikonloppujuttuja

Eilen istuttiin melkein koko päivä autossa, käytiin neuvolassa, josta ajettiin suoraan Kättärille hakemaan vihdoin mun sinne unohtunut puhelimen laturi. Siellä oli vuorossa onneks just se kivoin hoitsu, joka meillä oli siellä ollessa. Antoi mulle toisen laturin vielä kaupan päälle. :D
Sen jälkeen tultiin kotiin, syötiin ja lähdettiin Korsoon hakemaan kaukalopussi, jonka ostin kuudella eurolla.
Siinä se päivä oikeastaan menikin. Käytiin molemmat jo kahdentoista maissa nukkumaanki ku oltiin niin poikki.



Tissimies lempihommissaan :D
Oli jännää taas kylvyn jälkeen :D



xD


Tänään kävin kampaajalla, tehtiin tortilloja, syötiin ja siivottiin. Sit mun eno ja Korkki tuli meille morjestamaan poitsua ja lähti sitten Kalle mukanaan mun kummitädin miehen luokse juhlimaan varpajaisia. Oon kiva vaimo ja petasin Kallelle sängyn sohvalle. Sovittiin nimittäin, ett Kalle nukkuu sohvalla ens yön ku se kuorsaa normaalia kovemmin ja pahemmin jos se on juonu ja lisäks sitä ei saa hereille, vaikka sitä hakkais nyrkillä selkään ni ehkä parempi näin. :D

Nyt ehkä jotain iltapalaa ja sit tutimaan. Poitsukin nukahti just.

Niin joo! Neuvolajutskat; Paino 4280g (3800g), pituus 53cm (51cm) ja päänympärys 37cm (36,3cm). Kaks viikkoa sit käytiin edellisen kerran, sulkeissa edelliset mitat.
Neuvolakorttiin kirjoitettiin; "Kasvaa hyvin rintamaidolla. Katsekontaktit. Hyväihoinen, pientä punoitusta pepussa, rasvaus. D-vitamiinit."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti