tiistai 15. tammikuuta 2013

vatsatauti

Joo, meillä oli sit molemmilla Kallen kans vatsatauti. 
Kallella oli lievempänä pe-la ja mulla sit taas superpahana su-ma yöstä eiliseen iltaan. Oli ihan kauheeta ku joutu välillä keskeyttää imetyksenki ku juoksin vessaan. :(
Ja eilen olin niin hajalla ja voimaton, että joutu antaa kolme kertaa pulloa, ku mulla ei vaan ollu voimia imettää. Onneks Kalle sai oltua kotona mun kanssa niin, että sen piti vaan pariks tunniks mennä töihin ja kauppaan. En tiedä mitä olisin tehny, jos se olis esim. 8h olemaan töissä. Onneks se meni noin nopeesti ohi. Mulla on viimeks ollu muutama vuos sit jouluna noin paha vatsatauti, en muistanukaan kuin kamalaa se on.

Pullosta antamisessa on se hyvä puoli, että poitsu nukkuu pidempiä pätkiä=se pari tuntia, mitä olin poitsun kanssa kahdestaan kotona, niin se oikeestaan nukku kokoajan. Tosin- se oli tyytyväinen vaan sylissä, ni tietty vessareissut meniki sit niin, että raukka huus sitterissä vessan edessä ja yritin olla mahdollisimman nopea. :(

Tänään oonki sit imettänyt siivousta, ruoan laittoa ja syömistä lukuunottamatta about koko päivän. :D (Niin ja viime- ja toissayönä poitsu on syöny 1-1,5h välein. *_*)
Joko mun elimistö on kuiva eilisen jäljiltä tai sit poitsulla on tänään taas ollut tosi kova imemisen tarve. :D Nyt annoin kyllä lisäks äsken pullosta taas, että pääsee itekin pian nukkumaan.. :)

Huomenna Verppa tulee meille päivällä, saan vapaat kädet ni saan tehtyä uuden verokortin ja ehkä vaikka lakattua kynnet! :D
Ja iltapäivällä äiti ja iskäpuoli tulee meille vauvavahdiks pariks tunniks, ni päästään Kallen kanssa kaupoille kahdestaan. :)

Maanantaina mulla oli onneks oma lämpöpatteri ku olin kylmissäni kuumeessa :D  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti