lauantai 26. tammikuuta 2013

vapaapäivä vauvasta

Oho, näköjään monta päivää ilman postauksia- mulla on näköjään ollu jotain tekemistäkin! :D

Keskiviikkona olin Balance- "jumppa"tunnilla, oli ihanan rento tunti, missä kyllä tehtiin tehokkaita lihasharjottelujakin! Balance- tunneilla on joogasta, pilateksesta ja taijista liikkeitä.

Torstaina ei tapahtunu oikeastaan muuta, ku että siivosin kotona. Osan ku poitsu nukku partsilla ja imuroinnin mm. niin, että poitsu ihmetteli sitterissä vieressä, mitä äiti tekee. :D Ihana. 

Eilen oli aikanen herätys, hoidettiin aamutoimet, laittauduttiin ja lähdettiin One Eye Tattooseen saamaan nimet listaan, että päästiin neulottavaks. :D 
Siellä oli siis kolmatta kertaa "silmäpäivät", niiden pikkujoulut, joissa saa silmäaiheisia tatuointeja 50 eurolla ja sinne kannattaa mennä aikasin, koska siellä on aina sikana porukkaa ja tatuoitavaks pääsee siinä järjestyksessä ihmiset, missä nimet on listassa (eli on saapunut paikan päälle).
Mä en oo aiempina vuosina sinne päässyt, ku ne on ennen aina ollut lauantaina ja aina edellisenä päivänä on ollut jotku bileet ni enhän mä oo sinne krapuloiltani päässyt. :D Viime vuonna yritystä oli kuitenki(=join Bloody maryjä suihkussa ja yritin päästä liikenteeseen). Kalle pääs viimekin vuonna sinne asti, muttei jatkobileisiin sit jaksanu enää. :D
Mutta nyt päästiin! ♥ Olin sopinut jo n. kuukaus sitten, että äiti olis poitsun vahtina tona päivänä ja onneks onnistu. Mä pääsin ekaa kertaa viihteelle ja oli kiva, että päästiin yhessä Kallen kanssa. En mä vielä sitä ees muille antais hoitoon (varsinkaan yöks) ku äidille ja Kallelle.
Oli ihan hauska ilta, mut ei se juominen ollu sit läheskään yhtään niin kivaa ku muistin ja en tajuu miten about kaikki muut oli enemmän kännissä ku minä, vaikken ollu juonu melkein 11 kuukauteen? :o
Vauvan kanssa on paljon kivempaa.  Ja ihanaa, että se tuli kotiin, tuli hirvee ikävä. :)
Le Tattoo, väreinä vihree, turkoosi ja pinkki. Tässä kuvassa ei oikein näy ku toi on niin verinen :D



















1 kommentti:

  1. Siis äiti ja Lasse hoiti piäntä, tarkennus :). Mehän oltiin aamupalalla, tai siis poitsuli oli, ku tuo tuli töistä (joita sattu harmillisesti just tälle vklopulle).

    Oli Kivaa ja kaikki meni Hyvin <3. Mukavaa, että nautitte, niin mekin. Saatiin hymyjäkin, toki ;)

    t. Äippä

    VastaaPoista