sunnuntai 11. marraskuuta 2012

vuosipäivä ja isänpäivä

Eilen oltiin juhlistamassa siis mun äidin ja sen miehen häitä, kuvia pian siitä tännekin, ajattelin kohta ruveta käymään niitä läpi. :)
Oli ihanaa, kun niin monet kehui, että olen "niin kaunis mahan kanssa", "hehkun raskaushehkua" ja "niin hehkeä, vaikka viimeisillään" jne. Tuntuu, että oon vaan turvonnut possuli, jolla on valtava massuli. :D

Tänään on mun ja Kallen 3- vuotispäivä ja lisäks Kallella on semisti ensimmäinen isänpäivä. :D
Tein juhlan kunniaks pikaisesti kakun meille. Ihan valmis-kakkupohjan kostutin jollain mansikka-granaattiomenamehutiivisteellä, laitoin täytteeks valkosuklaa-limerahkaa, mansikkahilloa ja keksisuklaapaloja.

Päälle vaan kermavaahtoa ja keksisuklaapaloja lisää. Oon ihan onneton kakun koristelija, mutta toivottavasti toi maistuu edes hyvältä :D

Ostin Kallelle tällaisen dvd:n lahjaks. Mä saan Kallelta yhdistetyks vuosipäivä- ja synttärilahjaks(?) klipsipidennykset tukkaan :)


Tällaiset kortit ostin Kallelle :)
Kohta tilataan jostain pizzapaikasta lehtipihvit tms. ruoaksi ja chillataan vaan. :) Mennään varmaan ens viikolla mun palkkapäivän jälkeen johonki syömään.

2 kommenttia:

  1. ihana olet rakas, ja niin kaunis <3 :)

    oli ihanat juhlat, kiitos teille tätäkin kautta. kakku on ainakin namin näkönen, ja ihanat kortit ym teillä :D

    t.äippä & lasse :)

    VastaaPoista