sunnuntai 18. marraskuuta 2012

viikonloppu


Vitsi, että meni viikonloppu nopeesti! Varmaan, ku oli ohjelmaa joka päivälle..

Perjantaina mulla oli siis babyshowerit, oli ihana nähdä kavereita, paria nähnyt viimeks keväällä/vuos sitten.
En tietenkään tajunnut ottaa koko hommasta yhtään kuvaa- sanoin just Kallelle, että pitäis opetella paremmaks bloggaajaks ja muistaa heti räpsiä + olis ollu ihan kiva, että on kuvia muistona niistäkin, mut ehkä toivottavasti mä opin tässä.. Ja sit ku oon synnyttänyt, ni muisti ja äo:kin ehkä palautuu normaaliks. ;)
Niin ja tietty tuli kans ihania lahjoja. ^___^

Krista toi tämmösen nallukan ja sit semmosen pehmosen "ensikirjan", josta en muistanut ottaa kuvaa. Nallukka sai paikan kehdosta. :)

Saara toi nämä ja se teki itte ton alla olevan peiton! ^_^


Joku, en muista kuka, toi tän mageen vihreen  liitomursun :)

Emilia toi rintakumin ja nää vaatteet, "vähän" näköjään innostui ostelemaan :D

Johanna, mun kummitäti toi nämä. Niin meijän tyyliä! ♥

Sit tässä on meidän brittikaverin Jonnon tuomia juttuja, jotka oon unohtanut kuvata (kävi meillä siis joku kuukaus sitten). Näiden lisäks tuli Liverpool- tuttipulloja ja tutteja. Ei oo ihan mun juttu, mut Kalle diggaa :D

Ja mä innostuin ostamaan pe ruoka- ja "kuolalappuja" :D Niitä vauveli ei kyl enää tarvii, niit on jo miljuuna :D
 Äidiltä saan lahjaks jonkun hemmotteluhoitojutun sit ku vauva on syntyny! :)

Lauantaina oltiin mun enon luona kattomassa leffaa ja saatiin hyvää lihaa ja lämmintä perunasalaattia!

Tänään oltiinki sit Veeran lapsen Eliaksen 4v- synttäreillä ja vietiin näköjään mieluisat lahjat, kun niillä se leikkikin sit about koko meidän vierailun ajan. Vietiin Lego Darth Vader- avaimenperä, jossa on taskulamppu sen jaloissa ja sit valomiekka, jonka Kalle joskus pelasti meidän vanhan talon roskiksen luota. Veeran onneks siihen ei saa enää pattereita, kun siihen oli sulanu ne patterit, jotka siinä oli..

Sit vedettiin nopeesti supermegapikasiivous kotona ja iskä ja äitipuoli tuli käymään ja toi koiran samalla meille.

Mikä kuva :'D



Rv 37+0 :)


Rupee olemaan masulla jo kokoa :)


Huomenna mun pitäis kymmeneks mennä sinne hiton korva-, nenäklinikalle.. Nappaa ihan sikana- not. -_-

3 kommenttia:

  1. joo, jotain puuttuki ja se oli se räpsiminen ;).

    se lahja (hemmottelu-hoitoja.. kattoo sitte mikä paketti tulee hommattua :) + toki babysittaus sen aikaa, tiätenki) on sitte niinku Meiltä :)

    t äippä

    VastaaPoista
  2. mä ihmettelinkin jälkeenpäin kun muistin, että missä teidän koira oli :)
    oli kiva käydä. mursu tuli kans multa.

    t.emilia

    VastaaPoista
  3. Oukkidoukki äippä :)

    Emilia: Niin mä mietinki, en vaan ollu ihan 100% varma, ni en uskaltanut kirjottaa :D Joo, koira on meillä aina vaan joka 3. viikko (onneks :D).
    Oli kiva kun kävitte ja oli kiva nähä pikkuneiti livenä, ens kerralla varmaan uskallan sitäkin pidellä sylissä, ku on omaki kääryle maailmassa ja muistunu mieleen, ettei ne mee rikki siitä :D

    VastaaPoista