torstai 8. marraskuuta 2012

toimintatorstai

Huh, heräsin tänään jo 7.50 (oon muina päivinä herännyt 11-14.30, vedellyt sellaisia yli 12h unia).
Kalle heitti mut aamulla Hertsikan sairaalaan labraan ja röntgeniin, saas nähä, onko arvot yhtään parantuneet- vähän epäilen, että ei.. No, mä parannun sit varmaan kans synnytyksen jälkeen, kuten äitikin. :D



Röntgenhoitaja sanoi mun masua söpöksi. :D Mua rupes myös vähän pelottamaan, kun se puhui, että; "Ai, sut on tosta tilasta huolimatta päätetty laittaa röntgeniin, no me koitetaan suojata vauva kunnolla ja otetaan vaan yks kuva. Ja ei toi noin lopussa oo enää niin vaarallista."

Labran jälkeen lähdin äidin työpaikalle näyttäytymään ja hengailemaan (siellä osa porukasta on nähnyt mut viimeks tyyliin eskarilaisena :D). Siellä olin pari tuntia, lueskelin omilla duunitunnareilla kuukauden aikana tulleet sähköpostit ja facebookkasin. :) Kävin myös äidin ja sen työkaverin seurana ruokalassa, kun ne söi (mä sain kaks näkkäriä xD)
Sit lähdinki omalle työpaikalle, oli kiva nähdä työkavereita pitkästä aikaa. Molemmissa työpaikoissa oli monta masuntaputtelijaa ja kuulin aika monta kertaa tänään; "Vooooi miten söpö masu" ;) Onneks osasin varautua tohon etukäteen.
xD
Tuntui jotenki tosi oudolta pakata tavarat sieltä tietäen, ettei tuu sinne menemään vuoteen-kahteen.
Lupasin kyllä mennä sinne moikkaamaan mahdollisimman pian, kun oon kahtena kappaleena aikaansaannokseni kanssa. "Mummot haluaa verestää muistojaan" ja esimies haluaa jälkikäteen juoda läksiäiskahvit, pidellä muiden tätien lisäks vauvaa sylissä ja tuoda mulle vauvanvaatteita. :D
Piti myöskin odotella Kallea hakemaan mua pois sieltä kantamuksineni.
Sit mentiin vielä tunniks ruokakauppaan pyörimään. :D

Meinasin jo hengähtää helpotuksesta, että huomenna ei tarvitse tehdä mitään-, mutta sit muistin ett meillä on huomenna synnytyssairaalatutustuminen ja sen jälkeen mun pitää mennä taas H&M:ään ostamaan äitiyssukkahousut, koska ostin viimeks vahingossa ihon väriset, enkä mustat. Murrr. :F

Mulla on näköjään tullut uus raskaushimo; vanukkaat. :D Huomasin sen tällä viikolla, ku oon kahtena päivänä sellaista syöny ja tänään oli PAKKO saada kaupasta vanukasta.
Nammm <3

Lisäks ananas-appelsiini Juissi on ollut pidemmän aikaa sellainen, ett sitä on pakko saada ainakin yks tölkki viikossa. :D
Nammm <3

Onneks mulla ei oo himo mihinkään suolaiseen, koska mulla on ihan järjettömät turvotukset sormissa, naamassa ja näköjään nyt nenässäkin. Äiti huomas ton nenän tänään, oon ite vaan miettinyt, että onkohan mun nenä kasvanut vai onks se aina ollut yhtä iso. :D


2 kommenttia:

  1. :D tipuin noille kuville :)

    joo, osa eskarilaisena, osa mm muuttoapuna toissa kesänä ja osa ku oot ollu tet:ssä pari krt :)

    ja se masu On Söpö ;) massujassu <3

    t.äippä

    VastaaPoista
  2. Hihii <3 Huomasin tänki kommentin vast nyt.. :D Hyvä minä.

    VastaaPoista