maanantai 19. marraskuuta 2012

maanantaihöpinöitä

Ajattelin taas raapustaa tänne paremman tekemisen puutteessa. :)

Kävin tänään aamulla siellä korva- ja nenäklinikalla.
Oli sinäänsä vähän turha käynti; kattoi ne mun kurkun, korvat ja nenän ja siinä se sitten oikeastaan oliki, koska sanoin jo heti huoneeseen mennessä, että mun mielestä ei kannata punkteerausta tehdä nyt mun raskaana ollessa, koska pelkään sitä niin paljon.
Sovittiin sitten, että tuun punkteeraukseen, kun oon toipunut synnytyksestä.
Sit hoitsut juttelikin innoissaan siitä, kuinka pitkällä mun raskaus on ja toivotteli onnea synnytykseen. :D
Sen jälkeen tulin kotiin ja vedin parin tunnin päikkärit- ylläri.
Oon mä tänään kyllä pessy pyykkiä ja kohta tyhjentäny tiskarin- niin joo ja vaihdoin sulakkeen ensimmäistä kertaa elämässäni! (Okei, Kalle avusti puhelimessa.. Mut oon ylpee silti, että osasin! :D)

Ihan sairasta, miten nopeesti tää raskaus on mennyt, tänään alkoi jo 38. raskausviikko!
Liberon raskauskalenteri;


Löysin äsken vahingossa koneelta kuvat mun raskaustesteistä (niistä kahdesta ekasta, jotka tein :D)
Lähettelin näitä äidille ja kavereille ja kysyin, että näkeekö ne tota toista viivaa, vai heittääkö mulla silmissä :D

Kontrastia ja tummuutta lisäämällä näkyi, mut se tuntu huijaukselta ja oli vaikee uskoo, että siinä Oikeesti on se toinen viiva :D
Mut siinä se hyvinhyvinhyvin huonosti havaittava viiva kuiteski näköjään oli, koska nyt mun massussa on vajaa kolmekilonen tyyppi venyttelemässä mun nahkaa ja tulossa taas näköjään mahasta läpi. :D
Muistan miten vaikee oli uskoa, että oon oikeesti raskaana.
En kyl tainnu kunnolla tajuta sitä ennen ultraa, vielä rakenneultrankin jälkeen se tuntui välillä siltä, että oon nähnyt vaan unta.. Mut sit muutama viikko siitä, kun rupes masu kasvamaan (n. rv 24) ja liikkeet vahvistumaan ni sen kunnolla ymmärs.
On kyl vieläki vaikea tajuta, ett siellä on vauva- mun ja Kallen oma vauva.
Ja pian se on mulla sylissä. ♥ !

Nyt meen vaihteeks syömään jotain ja odottelen Kallea kotiin. :)


2 kommenttia: