torstai 29. marraskuuta 2012

ripsihuoltoa ja muuta hömppää

Jee, tänään on taas ollu kiva, ku ei oo päivä mennyt vaan kotona ollessa..
Eilen olin niin hurja, että laitoin vaan pyykit kuivumaan, enkä tehnyt Mitään muuta! :)

Yök, ulkona on talvi. Oon ihan tyytyväinen nyt, ettei edes tarvii joka päivä lähtee kotoolta.. Oon tätä päivää aiemmin poistunu himasta tiistaina neuvolaan. :D

Tänään mulla oli siis ripsihuolto, sit menin Bar Bäkkärille odottelemaan Kallea ja roudattiin pikkuveljen bändikamat pois sieltä sen kämpille.
Matkalla broidille sain kauheen hepulin, jota piti kyllä vähän hillitä, ettei ripset kastu ku rupesin itkemään naurusta..;
Syynä hepuliin oli se, että mun heijastin roikkui oven ulkopuolella matkan Pihliksen ostarilta broidille. Ihmettelin eka miksen pystyny liikkumaan, nauroin sit koko matkan asialle ja sain perillä vast kerrottua miks hepuloin niin pahasti. :D
Siellä on hienosti liehunu keltanen pääkallo Pihliksessä meijän auton ulkopuolella. :DDD

Oltiin broidin luona jonkin aikaa ja tultiin sit Ärrän kautta himppeen.
Harmi ku broidin tyttöystävä ei ollu paikalla. Sillä on tänään synttärit ja vietiin sille lahja samalla.
Ostettiin sille viinapullo ja nuudeleita. :D

Huomenna taidan taas siivota, sit lauantaina mennään tohon viiden minuutin kävelymatkan päähän kavereiden tupareille. :) Mä niin pelkään, että mulla menee lapsivedet just jossain kylässä jonkun sohvalle tms. :D Se ois niin perus mun tuuria.

Olipas taas järkevä postaus. :D No, ei sen aina tarvii ollakaan. :)

Massulii ja rohtuneet huulet :o

Massulii rv 38+4

Jassuli ja Massulii, meikittä jeejee.

Ennen huoltoa

Jälkeen. Ripsissä nyt ei niin suurta eroa, mut kulmat on taas kuosissa

Otettiin broidilta myös niiden ep mukaan itellemme :D

Jee, vauvelin tonttupuku tuli postissa <3

Ja talvihattu :)
Vauveli on liikkunut taas koko päivän hirveesti, onneks tänään se ei oo hirveesti satuttanu mua. Eilen(ki) taas nimittäin oli sellanen päivä, että se liikutteli päätänsä ja venytteli taas niin, että mulla luut vaan naksu. :(
Tilasin hänet täks tai ens viikoks, toivottavasti tottelee. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti