torstai 6. syyskuuta 2012

viikon kuulumisia ja ajatuksia

Huh. Rupee vähän pursuamaan korvista jo muuttaminen. Mulle tuli joku rasitusvamma jalkaanki tosta tavaroiden roudaamisesta, on ihan törkeen kipee ja turvonnut tosta nilkan "sisäosasta". Siks olin eilen mukana vaan ekalla rundilla, kun roudattiin tavaraa.
Toi oikee jalka on noin turvoksissa, vaikka teen siis istumatyötä eli en oo aamun jälkeen pahemmin täällä kävellyt... :/

Kalle kävi hoitaa toisen autollisen ja mä järkkäilin uudella kämpällä mm. lääkkeitä ja ompelutarvikkeita jne. Hassua, että musta on nykyään Ihanaa järkkäillä kaikkia tollasia tavaroita ja tulee oikein mielihyvää siitä, kun ne on järjestyksessä. Ei olis uskonut joskus, kun teininä kattoi mun huonetta. :D

Tänään mun jalka ja selkä onneks saa levähdyspäivän, koska meen suoraan ripsihuoltoon töistä. Mulla on nyt tänkin viikon jatkunut noi kuuden tunnin unet (toissayötä lukuunottamatta, jolloin nukuin jopa 7,5h! :D)..
No, onneks huomenna on jo perjantai ja maanantaina mulla on muuttovapaa ja ens viikon perjantain työpäivän jälkeen meillä alkaa puolentoista viikon loma! :)
Ei olla vieläkään päätetty, lähdetäänkö Ranskaan vai ei.
Mä haluaisin melkein mennä vasta alkuvuonna ku pikkunen on syntyny, tuntuu jotenki tyhmältä mennä vaan mahan kanssa sinne :D "Tässä sun pojanpoikas." Kallen isä siis on ranskalainen, puolet sen suvusta asuu siellä. :)
Niin ja tietty jos ei lähetä, niin pääsen ostelemaan mm. verhoja vauvan huoneeseen ja laittaa kämppää muutenki kuntoon. ♥

Vitsi, ihan hullua ajatella, että ens viikon perjantaina mulla on kuukaus ja kaks viikkoa enää äitiyslomaan! Aika menee niin nopeesti! Ei kyllä haittaa yhtään. Työpäivätkin menee vähän miten menee, kun paljon kiintoisampaa on lueskella kaikkia vauva- ja raskausjuttuja netistä. :D Ei hirveesti muuta näköjään päähän mahdu tällä hetkellä. :) Mutta tuskinpa oon ensimmäinen, enkä viimeinen, jolla näin käy. Oon siis kuitenki työni tehnyt, muttei yhtään huvita ja teen ne ihan hampaat irvessä ja aina kun oon tyyliin yhden työn tehnyt ja seuraava lataa, niin huomaan taas jo lukevani jotain vauvajuttuja. :D

Onneks tää muuttohässäkkäkin on pian ohi ja sit pääsee purkamaan tavaroita, lauantaina eli ylihuomennahan me illalla jo asutaan uudessa kodissa! :)

Tässä masu tänään, eli rv 26+4, sunnuntaina tasan kolme kuukautta laskettuun aikaan! :) Musta tuntuu, että tää olis pienentynyt, mut taitaa tää olla kyllä kasvanut, ainakin arpien perusteella :/ Pitäis muistaa rasvata joka päivä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti