tiistai 11. syyskuuta 2012

a bit of everything, and everything in between

Onneks ollaan jo tosi hyvin saatu aikaan uudessa kodissa, silti tuli eilen kunnon kiukkuahdistus, ku laatikoita on jokapuolella.
Ei nyt onneks ihan näin pahasti, mutta tältä tuntuu :D

Heitin kotitossut jalasta, kiroilin ja menin sohvalle mököttämään ku ärsytti niin kovin.
Mut Kalle sai eilen onneks laitettua mm. ovet vaatekaappiinsa, kehdon paikalleen, asennettua mun koneen ja laitettiin yhdessä vitriineihin koriste-esineet ni heti jo tuli paljon enemmän taas tilaa ja sekin, kun sai laatikot pois silmistä vaatekaapin ovien taakse, niin ne on poissa mielestäkin. :D
 Mä purin jotain pikkujuttuja, pesin vessan, pyöritin koneellisen pyykkiä ja tiskiä, ripustin verhot makkariin ja olkkariin ensimmäistä kertaa elämässäni! :D Molempien huoneiden verhot oli liian pitkät tonne kotiin, mutta olkkarin verhot varmaan taitan vaikka kaksinkerroin jossain vaiheessa tai ompelen jos jaksan. (En tosin ompelukonetta omista, mutta en ihmettelis, vaikka marraskuussa äitiyslomalla rupeisin niitäkin käsin ompelemaan :D) Makkarissa taas noi nykyiset verhot on vaan siihen asti, että ostan sinne uudet..

Niin joo, järjestin mä parvekkeenki uudestaan! Tosin onnistuin sit telomaan mun selkää ku nostelin siellä tavaroita yksinäni, mutta sainpahan mm. vaunutkin kasattua :)
Nyt on tälläiset parvekkeella, niin hienot!
Mä en edes ole varma meidän vaunujen mallista, on nelisen? vuotta vanhat Emmaljungan yhdistelmät, joissa siis erikseen ratas- ja vaunuosat. Pitäis hakea muut osat siihen vielä kellarista, jahka saadaan tällä viikolla emännänavain, että pääsee edes kellariin :D
Maksanut uutena joku 880e, saatiin ne 250 eurolla kaverilta, koska ovat muuten hyvässä kunnossa, mutta kankaissa oli hometta. (Pestiin ne homeenpuhdistusaineella ja kaikki täplät onneks hävisivät). Ja on kyllä niin hienot, kehtaa isukkikin niitä maastohousuissaan työnnellä :D
Meillä on valmiiks mm. pääkallovaunulelu ja pääkallo- fleeceviltti vaunuihin. Rokkivauvalle, rokkikamat! ^_^
Eilinen purkaminen mulla meni kyl aikalailla haahuiluks, kun kiukutti toi kaaos ja en oikein osannut päättää mitä teen, niinpä mulla oli parhaillaan neljäkin hommaa kesken eri huoneissa :D

Itse muutto meni lauantaina oikein hyvin, apuna oli äiti, isäpuoli, iskä, äitipuoli, mun eno ja mun ja Kallen yhteinen kaveri Tadi.
Eno, äiti ja iskäpuoli jäi vielä auttelemaan muuton jälkeen huonekalujen siirtelyssä jne. Eno jäi vielä pidemmäks aikaa auttelemaan huonekaluissa ja Kallen rommin juonnissa :D
Kallella loppui voimat muuttopäivän (=yön) loppupuolella, kaatui ton laatikon kanssa, eikä päässyt ylös. Eno auttoi :D
Mulle ei oo vieläkään tullut rahoja Kelalta, eikä mitään päätöstä. Vaikka siitä on jo neljä viikkoa, kun paperit laitettiin menemään. Kauanhan siinä yleensä menee? :o
Niin ja nyt saan varmasti tän viime vuoden pakkauksen, jossa on paljon kivempia vaatteita, kuin tän vuoden.
Otin siis rahana, koska saan kaverilta 20 euroa halvemmalla äitiyspakkauksen (hänellä laskettuaika 5.10.), päätti ettei haluakaan sitä, koska saa tytön ja sillä on jo kaikki tarvittavat vaatteet ja tavarat, niin myy sen mulle ja laittaa lisäksi vielä jotain omistamiaan poikavauvanvaatteita sinne :) Kivaa!

Kisutkin on sopeutunut tosi hyvin jo uuteen kotiin, vaikka ovatkin aika ihmeissään ja Miska hengailee suht paljon meidän sängyssä vaan. Minni taas on yöllä keksinyt, että on kivaa leikkiä kaikilla mahdollisilla jännillä jutuilla.. Mm. pahvilaatikoilla yms.
Uuden telineensäkin ovat hyväksyneet.
Miska "paikallaan", Minni ihmettelee vielä. Eka ilta uudessa kodissa.

Hitsi ku haluaisin jo kodin kuntoon, että pääsen hakemaan ostamani pinnasängyn, mahd. hoitopöydän, turvakaukalon, ammeen, Ikeaan kaikki vauvan huoneen verhot yms.!! :p Niin joo ja ruokapöydän ja tollasta..

Nyt oli aikaa kirjoitellakin töissä, kun mulla ei toimi koneet :D Tai siis mulla pamahti näyttö, mulla on mun 2. näyttö nyt tässä, mutta toi ohjelma avaa pdf- tiedostot mukamas toiseen näyttöön, jota ei ole edes kiinni nyt niin en oikein näe noita papereita, joista töitä pitäis tehdä. :) Voi harmi ;)

Niin joo, eilen alkoi 28. raskausviikko, meinas jo unohtua muuttotohinan keskellä. Muistin kyllä sit illalla kuitenkin.
Niin pieni, mutta niin iso jo :D ♥
Kauheen nopeesti aika menee! Sunnuntaina oli enää tasan 3kk laskettuun aikaan ja ens perjantaina on enää seitsemän viikkoa töitä ennen äitiyslomaa!

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Okei, kiitos ;D Hyvä tietää, koska joudutaan ostaa ratasosaan se jalkojen alle tuleva kangas :)

    VastaaPoista