maanantai 3. syyskuuta 2012

it's another manic monday

Huh! Rupee pikkuhiljaa tuntumaan tää tähän mennessä neljänä päivänä muuttaminen kropassa.
Jalka ja selät ihan hajalla.
En tajua oikeesti miten jaksan noilla unilla ja syömisillä, nukuin viime yönäkin vaan alle 6h ja oln 8,5h töissäkin!
En olis muuten ollut ylitöissä, enkä herännyt, kuin vasta 7.10, mut mulla piti aamulla tulla perehdytettävä ja mun esimies soitti 10min ennen kuin sen piti tulla, ettei tää tyyppi tuukaan. Murrr.
Lisäks mulla on puhelinpäivystys tällä viikolla, eli en saa häipyä ennen klo 16. Joo, sit iltapäivällä tuli toinen perehdytettävä, sen piti tulla pomon mukaan klo 13, sovittuna oli tän perehdytettävän mukaan klo 14.30..
Pomo oli sekoittanut aikoja ja päiviä, ei muuten mitään, mutten viittinyt edes pitää ruokista silloin 13 maissa, milloin normaalisti pidän, koska ajattelin sen tyypin tulevan silloin sinne mun opetettavaks. Niin mm. venasin turhaan aulassa tätä ihmistä 20min, sit just ku uskaltauduin hakemaan leivän ja jogurtin, ni eiköhän aulasta soitettu, että tää perehdytettävä on saapunut :D Ei siis ihan mennyt putkeen tää työpäivä.
No, toivottavasti huominen menee paremmin, yhtä pitkä päivä mulla tulee, kun on aamulla (ja aamupäivällä) perehdytettävä ja se päivystys iltapäivällä mut ehkä mä kestän. Onneks matkoilla pääsee bussiin nukkumaan.

Tultiin puolisen tuntia sit kotiin ja oon nyt laittanut ruoan uuniin, pyykit kuivumaan ja käynyt suihkussa.. Eli siis 6.20-21.50 oon tänään taas touhunnut.
Ja tosissaan, oon tänään syönyt aamupalaleivän, jogurtin myslillä (sellaisen valmiin, oli pahaa :D) ja välipalaleivän. Ja mulla ei oo vieläkään muka nälkä, vaik oon ollut sata vuotta hereillä ja raatanut niska limassa, en tajua.
Mietin, että painaakohan mun kohtu jotenki mahalaukkua niin, ett se on pienempi tai jotain. :D En keksi muutakaan.
Lauantainakin, vaikka touhuttiin monta tuntia ja olin hereillä 9-3.30, niin söin kaks jogurttia, kaks pasteijaa ja kaks hodaria. Koko ton päivän aikana. Ei mee oikeesti tajuntaan. :D No, en valita, mua ei yhtään haittaa että mun paino tippuu, vaikka vauva kasvaa. :)

Nyt tuli lyhyempi ja kuvaton postaus, koska en jaksa purkaa mitään kuvia puhelimesta tai koneesta.


http://www.youtube.com/watch?v=lAZgLcK5LzI

2 kommenttia:

  1. Mä huomasin jo tosi alussa että enää ei mahtunut yhtä paljo ruokaa mahaan ku ennemmin! Uskon että se oli just tosta että kohtu painaa mahalaukkua kasaan :) Nälkä mulla kyllä oli kokoajan :D

    VastaaPoista
  2. Okei! Hyvä tietää, etten oo ainut. Ollu ennen vaan jotenki sellanen käsitys, että raskaana söis paljon enemmän. Mä oon syöny varmaan puolet vähemmän, kuin ennen :D

    VastaaPoista