maanantai 1. huhtikuuta 2013

pässiäispyhät

Pääsiäispyhät meni kutakuinkin näin;

Torstaina äiti, iskäpuoli, ukki, broidi ja sen tyttöystävä tuli meille kyläilemään pitkästä aikaa. 
Äiti ja Lasse lähti illalla treenaamaan ja mä lähdin niiden kanssa sit samaa matkaa illalla niille viihteilemään. Oli hauskaa, laulettiin singstaria ja bailattiin hyviä biisejä, baariin päästiin vasta kahden maissa (tosi järkevää enää siihen aikaan mennä.. :D) Onneks päästiin ees yhteen paikkaan sisään, olin nimittäin fiksuna jättänyt mun Visa Electronin ja passin vaunuihin kotiin..

Luettiin Joan kanssa satuja torstaiaamuna :)

Perjantaina oli kauhee olo, mut päikkärit Joan ja Kallen kanssa parans krapulan , sit rupesinki laittelemaan pyykkejä ja tekemään muita kotihommia yhtäkkiä. :D

Lauantaina mun piti mennä ripsihuoltoon, muttei ollut mikään maailman paras olo, ku mulla on sierain tulehtunut (wtf? :D), se tulehtui allergianuhasta, joka tuli ku ranet oli tuonu virpomisvitsan meille kotiin=superkauhee allergianuha kolme päivää. Ja sit mun sierain tulehtui, en voi tajuta, niin outo juttu.
Raahauduin kuitenkin Itikseen kauppaan ja apteekkiin (hakemaan mm. hoitavaa nuhasuihketta tohon sieraimeen).

Joa katteli Smurffeja telkusta ja leikki jaloillaan lauantaiaamuna :D ♥ 
Lauantai-iltana herkuteltiin Kallen kanssa Ranskasta tuoduilla juustoilla. Mä tosin join kokista. ;)
Sunnuntaina käytiin venesatamassa vaunulenkillä ja illalla herkuteltiin juustoja loppuun. :D


Muru ♥ 
Pikkumuru otti kokoajan aurinkolaseja pois iteltään ja loppulenkistä rupes jo kyllästyttää koko touhu.
Lepotauko :D

Tänään kävin huoltamassa ripset ja kulmat.
Pientä säätöä oli lähtiessä, eka unohdin (taas vaihteeks) sen Visa Electronin kotiin, sit olin menossa jo bussiin ku huomasin, että puolet rintapumpun osista on kotona ja että Sini (ripsihuoltaja) oli laittanut viestin, että myöhästyy vähän, joten päätin lähteä hakemaan niitä kotoolta.
Kauheella vauhdilla juoksin metroon, ku ajattelin etten millään ehdi myöhemmällä, olis ehkä kannattanut laskea.. Juoksin nimittäin samaan metroon, johon olisin sillä bussilla mennyt ja olin 20min etuajassa ripsihuoltopaikalla, onneks oli suht lämmin keli odotella. :D Voi mua.

Kotiin tultuani me syötiin, Joa oli mun sylissä kun syötiin päiväruokaa, sen mielestä oli kiva yrittää ottaa mun ruokaa lautaselta ja siirrellä lautasta.. Yritin myös lukea Seiskaa samalla, niin se käänsi aina sivun pois ja rupes hakkaamaan Virpi Kätkän naamaa. :D

Sit siivottiin ja loppuilta Joan nukkumaanmentyä ollaan chillattu telkkaria katellen. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti