perjantai 19. huhtikuuta 2013

perjantaipostaus

Jee, jaksoinpas kirjoittaa! :)

Tiistaina siivosin Joa rintarepussa, se on ruvennut kuolaamaan aika paljon ja rintarepussa on kivat kuolaläntit. :D
Illemmalla Verppa ja Elias tuli meille, syötiin nakkeja ja ranskalaisia ja höpistiin. :)
Laitettuani Joan nukkumaan mä lähdin Kallen kanssa kattomaan Killswitch Engagea Circukseen.
Olin hirveen haikein mielin ku taas hylkäsin Joan ja olin ihan paniikissa, ett mitenköhän se nyt pärjää, ku se oli ekaa kertaa jonkun muun ku äidin tai Kallen kanssa..
Keikka loppui onneks tuntia aikasemmin, mitä luulin ja päästiin "jo" 23 maissa kotiin. Join keikalla yhen  siiderin (jonka sain ilmaseks yheltä toiselta Kallelta, muuten oisin varmaan juonu vettä vaan), joka teki näköjään vaan hyvää maidontulolle, koska tissit rupes sen juotuani jo vuotamaan ja on sen jälkeen toimineet ihan normisti. :D
Veeralla oli maailman helpoin lapsenvahtikeikka, sen ei tarvinnu tehä muuta ku saada oma lapsensa nukkumaan, Joa tuhis uniaan kolmeen asti yöllä, jolloin syötin sen. :)

Keskiviikkona Veera ja Elias jäi meille hengailemaan ja Joalla oli joku superkiukkupäivä. :/ No, otettiin riski ja lähdettiin Itikseen mm. syömään ja ettimään Verpalle farkkuja.
Joa oli ihan yliväsy Mäkkärissä ja mä söin mun hampparia yhellä kädellä Joa sylissä ja sain syötyä sen onneks jopa melkein kokonaan, ennen ku piti Joaa syöttää. Se vetäskin sit 2dl korviketta, ei oo ikinä vetäny sellasta määrää ennen! :D
No, onneks se simahti sen jälkeen (ihme :D), mut sit menin fiksuna kokeilemaan sen otsaa ja niskaa, ettei sil vaan oo kuuma, kun se oli nukkunu vasta n. 30min ja eiköhän se siitä herännyt. ;p Fiksu minä..
Petra tuli Emman kanssa meijän kans hengailemaan hetkeks. Mut sit oli pakko lähteä ku olin jo pukenut Joan ulkovaatteisiin, se nukahti ja sit olikin Eliaksen vuoro olla hankala. :D
Sovittiin, ett ens kerralla nähään jonkun meistä kotona. ;D

Eilen siivosin taas vaihteeks, Joakin vetäs kolmen tunnin päikkärit partsilla! (Ollaan pärjätty taas ilman pulloa päivisin, iltaisinkaan ei tarttis, mut totutuksen vuoks ollaan annettu. Tosin herra välillä nykyään kieltäytyy siitä..)
Soseiden aloitus valvotti meillä onneks vaan ne muutaman yön, nyt taas mennään sillä kerran yössä syömisellä, yleensä 3-4 maissa, eli Joa nukkuu ekan pätkän n. 7-8 tuntia! :)

Tänään oon taas touhunnu hulluna kaikkea; tein Joalle luumusosetta, jota en sittenkään kyl syötä sille, koska se on tosi kirpeetä. Päätin, ett hedelmä- ja marjasoseet ainakin suurimmaks osaks saa tulla purkista. Helpompaa ja todennäköisesti uppoo paremmin. :)
Sit tein meille pinaattista kanapastaa fetalla, oli hyvää! 
Must on tullu kauhee kokkausintoilija, rakastan tehä kaikkia uusia ruokia ja näköjään oon kehittyny ruuanlaitossa tosi paljon, ku Kallekin aina kehuu ja haluais ottaa lisää, ennen saattoi jopa valittaa mun ruuista "Ai tota taas". :D Nykyään; "Mitä meil on ruokana?" Mä: "Sitä eilistä." Kalle: "Ai, sitä hyvää! Jee!" :D
Treenissä olikin taas näköjään viikon tauko, joka päättyi tänään zumballa ja kiinteytyksellä. :)

Ollaan eilen ja tänään pari tuntia Joan pääpäikkäreiden jälkeen menty sänkyyn yhdessä köllimään, juttelemaan ja leikkimään ja sit nukuttu yhessä päikkärit.
Mulle vaan tuottaa ongelmia välillä Joan kaa nukkuminen, ku silittelen ja tuijotan sitä vaan ku pitäis nukkua.
Maailman ihanin pikkutuhisijapoika. ♥ 

Kuvasatoa meijän päikkärihetkistä


Joa tutki mun puhelinta :D


Kalle lähti kuvaa mun pikkuveljen bändin keikkaa. Mä katon ton Korkojen kera- ohjelman loppuun ja painelen suihkuun ja meen toivottavasti ajoissa nukkumaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti