sunnuntai 24. helmikuuta 2013

kyläilyä ja kavereita kylässä

Niin se viikonloppu taas hurahti.

Torstaina olin pari tuntia Petran, Emman ja Veeran kanssa Itiksessä, käytiin Raxissa läskeilemässä ja Veera tuli vielä illaks meille.

Perjantaina kävin vaunulenkillä(=okei, olin tunnin ulkona, kävelin Vartsikan Alepaan, ostin kaks suklaapatukkaa ja Tehon xD)
Krista tuli meille sen jälkeen käymään (ei siis äitini, vaan kaveri), kattomaan vauvaa ja vaihtamaan kuulumisia. Oli kiva nähä pitkästä aikaa ja nähtiin varmaan ekaa kertaa niin, että molemmat oli selvinpäin, eikä edes krapulassa, hah. ;D

Perjantaina tein Vauva- lehdestä bongattua tortillalasagnea :)

Lauantaina mä lähdin vaunuilla julkisilla poitsun kans etukäteen äidin luokse, Kalle kävi shoppailemassa itelleen mm. uudet kengät ja tuli auton ja turvakaukalon kanssa perässä. 
Oli taas ihanaa nähdä niitä. 
Huomaa, että mulla rupee ujous imettämisen suhteen häviämään, uskalsin iskäpuolenki kanssa samassa huoneessa jo imettää. :D Ja Kristanki seurassa uskalsin. (Tosin kysyn vielä kaikilta; "Ei kai haittaa jos imetän tässä?" :D)

Rakas hymypoika 

Muru 
Meijän nappisimmu ♥ Kallen ottama kuva
Tänään siivottiin ja sit Natsku tuli meille alkuillasta muutamaks tunniks, sekään ei ollut nähny poitsua ennen. :) (Viimeks nähny Kristaa Ja Natskua mun babyshowereilla marraskuussa!)

Oli siis kiva ja rauhallinen viikonloppu! :)
Ihan just sänkyyn.

Poitsu heränny kahtena viime yönä taas vaan kolme kertaa, kun on nukkunut päivälläkin 2-4h, niin nukkuu näköjään noin hyvin yötkin. :)

Minnii 
Päikkärit ekaa kertaa kehdossa (jossa nukkuu yönsä)
Nukkumaanmenot on ollut superhelppoja viime päivinä, harvemmin joutuu käymään enää makkarissa, kun sen sänkyyn laittaa syötön jälkeen. Jäi sinne tänäkin iltana tyytyväisenä juttelemaan mobilelle ja nukahti itekseen! (Nyt tuli olo, että oon kirjottanu tosta jo, no ei se mitään :D) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti