keskiviikko 19. joulukuuta 2012

vauva-arkea ♥

Vauvelin kanssa on mennyt tosi hyvin, mä tosin oon superhormoneissa ollut nää päivät ja oon ollut tosi itkuinen ja räjähdysherkkä. :/ Johtuu myös varmaan väsymyksestä. 
Nyt oon onneks kahtena viime yönä nukkunut tosi hyvin, paria yöimetystä ja vaipanvaihtoa lukuunottamatta monta tuntia putkeen. :) Ja oon ollut paljon paremmalla tuulella ja paljon vähemmän herkkäkin.

Eilen äiti oli täällä muutaman tunnin hengailemassa, Kalle oli kaupoilla sen aikaa. Tänään kävi iskä, äitipuoli, siskopuoli ja velipuolet vauvelia sylittelemässä ja ihmettelemässä. :)

Huomennakin on aika ruuhkaa; tulee neuvolatäti, mun pikkuveli, äiti ja iskäpuoli ja sit viel Markku. :D Perjantaina tulee Veera ja varmaan Kallen äiti ja mumma (tulee meille jouluksi Vaasasta).



Eka kylvetys kotona, oli myöskin eka kylvetys mulle, Kalle kylvetti synnytyssalissa. :)



Ei ollu aina niin kiva juttu toi kylvetys. :D Pippelisensuuri. :D


Kuivaaminenki oli vähän hanurista poitsun mielestä.

Pikku rokkaripoju :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti