sunnuntai 9. joulukuuta 2012

jee, kiva viikonloppu! ♥

Oon ihan innoissani, ku on ollut niin tapahtumarikas ja kiva viikonloppu!

Eilen värjäsin hiukset, sit lähdettiin iltapäivällä Jumboon apteekkiin ja tietty hakemaan jumbopatongit, joita oon himoinnut nyt jo monta viikkoa. :)
Sieltä ajettiin Järvenpäähän Markon ja Senjan luokse ja oltiin siellä pari tuntia. 
Myös niiden vajaan kuukauden ikäinen lapsenlapsi tuli sinne, jestas se oli pieni ja söpö ja mun vauvakuume vaan paheni. 

Eilen :)

Voi että, Kallekin totes matkalla kotiin; "Siistii, koht meijänki vauva on täällä." :D Niinpä! 
Tänään on kanssa ollut kivasti ohjelmaa; siivottiin ja sit Kallen enon avovaimo tuli meillä käymään.
Oli kiva nähdä pitkästä aikaa! :) Vauva sai huoneeseensa unisiepparin, kuultiin mielenkiintosia ja jänniä tarinoita ja höpöteltiin yllättäen synnytys- ja vauvajuttuja. :D
Sain hyvän syyn taas sytyttää kaikki sataviiskytseittemäntuhatta kynttilää. Harmi ku en saanu otettua kuvia mun ihanista kynttilöistä; kamera oli hukassa=mun laukussa xD
Niin joo, ja kun lähdettiin heittämään Gittaa takaisin, niin onnistuin hienosti kynttilöitä sammuttaessani kaatamaan steariinit niistä päälleni, tietokoneen ja tietokonepöydän päälle.. Onneks niistä lähti kaikki pois suht hyvin, mua ei sattunut (pahemmin) ja mun silloin päällä olleen topin ja mekon kohtaloa en tiedä, koska ne on nyt meidän pakastimessa...

Kynttelikkö siirtyi meidän makkariin, ja saatiin "vieraan" takia hyvä syy laittaa toi punanen päiväpeitto tänään. Toi on käytössä vaan "spesiaalipäivinä", koska toi kangas on sellaista, että meidän "ihanat" kisulit tykkää kovasti tota kynsiä..
:( Normaalisti meillä on sellainen harmaa päiväpeitto käytössä.


Unisiepparille löytyi heti paikkakin :)

Tän päivän ruoka; bbq- ristikkoperunoita, kasviksia, kanaa ja bearnaisekastiketta. Oli muuten hyvää! 

Miska on nukkunut koko päivän melkein tossa tuolissa makkarissa :D


Tänään tosissaan on laskettu aika! Sais bebe tulla maailmaan jo, tääl myö kaik kovasti ootetaan ♥ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti