perjantai 21. joulukuuta 2012

tapahtumia ja ajatuksia tältä viikolta

Ihanaa, joka päivä vaan tuntuu helpommalta ja helpommalta vauvan kanssa oleminen. 
Onneks imettäminen ja kaikki lähti heti tosi hyvin käyntiin.. Mulla nous maito sunnuntaiaamuna ennen kotiinlähtöä kunnolla. :) Ja vauva oppi tosi nopeesti oikeen tekniikan, siks oon uskaltanut välillä iskeä sille tuttia, kun sillä on jostain tyhjästä johtuva rähjä päällä ja mikään muu ei tehoa.


Vähän tuntuu olo tällä hetkellä lehmämäiseltä, kun tuntuu, etten muuta tee ku imetän. :D Vaipanvaihdon oon aika pitkälti nakittanu Kallelle, ni mä saan hetken aikaa nauttia kädet vapaana olosta, hoidan kuitenkin myös yölliset vaipanvaihdot imettämisen yhteydessä. :) Must on ihan turha herättää toista siihen hommaan, ku on ite jo valmiiks hereillä imettämisen takia.Tuntuu tavallaan, ku toi ois ollu täällä jo kauan. Ja sit toisaalta on vieläkin vaikee käsittää, että se on oikeesti mun lapsi. :D

Eilen äiti ja iskäpuoli oli kylässä (äiti siis jo tokaa kertaa tällä viikolla :D). Vauveli vaan nukku suurimman osan ajasta niiden harmiks. :)
Eilen oli muutenkin aika hulabaloota; neuvolatäti tuli kolmen maissa, sen jälkeen tuli mun veli, sen jälkeen äiti ja isipuoli ja sen jälkeen vielä Markku. :D
No, mä pääsin rauhassa suihkuun, ku Markku ja Kalle sylitteli vauvaa ja oli muuten jännää ku yletti sheivaamaan nilkat joutumatta käyttää jakkaraa ja ihmeellisiä asentoja apuna, pystyi kumartumaan!


Bonusmummin sylissä :)

Täti ja bonusmummi :)

Markku- kummia ihmetteli :D


Ajattelin raskaana, ett ihanaa, pääsen nukkumaan mahallaan pian.. En ajatellut, että tissit on näin kovat ja täynnä maitoa, ettei se onnistukaan :D No, sit joskus! :)

Mulla on lähtenyt jo 9kg raskauden lopusta, painan nyt vajaa 4kg vähemmän ku ennen raskautta. Imettäminen kannattaa näköjään. :D Odotan jo niin paljon vaunulenkkejä, ja sitä, että pääsen treenailemaan. Saattaa tavoitepaino tulla aika vikkelään imettämisen ja treenaamisen yhdistelmällä- nastaa!

Sain sairaalassa uuden puhelimen synttärilahjaks- huomaa, että on kädet ja pää vähän täynnä vauvaa vaan, en oo vieläkään vaihtanut siihen uutta soitto- tai tekstariääntäkään. Just ja just osaan soittaa, vastata puhelimeen ja tekstata sillä. :D Taustakuvaks laitoin kuitenki heti vauvan kuvan. :D

Tänään kävi Petra ja Veera lastensa kanssa käymässä, Veera toi kummipoitsulleen sukkia ja vaippoja- tuli tarpeeseen. :)
Lisäks Kallen äiti tuli illalla käymään pikaisesti.
Veera- kummin sylissä :)

Lastenpukuoperaatio :D


Huomenna tuleekin sit Saara ja Kribe ja Kallen äiti ja mumma. Trafiikkia riittää. :D

Nyt pötköttämään sohvalle. :)

2 kommenttia:

  1. Mä en vaihda öisin vaippaa ku herää ihan turhaan ja nukkuu hyvin kuitenki :) Sit isompana jos herättelet nii saat sit valvoskella sen kans jos ei meekkää heti takas nukkuu :D Toki mä kans alkuhysterioissa vaihdoin joka yö vaipan :D :) Ihana pikku söböliini hän on <3

    VastaaPoista
  2. Okei, no mä oon kerran yössä vaihtanu. Makkarissa suht pimeessä, ni ei piristy kauheesti. Pitää sit kattoo jos vastaisuudessa se piristyy liikaa ni pitää jättää väliin. :D Niin on <3

    VastaaPoista