lauantai 18. toukokuuta 2013

kyläilijöitä ja muuta höpöhöpöä

En taaskaan päässyt keskiviikon jumppiin, ku oli niin pahat allergiat, että aivastelin ja niistin taas joka sekunti. Kalle toi mun allergialääkkeet kotiin tullessaan, mut ne rupes vaikuttaa vasta 5min sen jälkeen ku olisin ehtiny tokalle tunnille, kuin ärsyttävää!
No, käytin sitte taas kotiin jäämisen hyödyks ja tein Joalle maissi-, porkkana- ja luumusosetta lisää pakkaseen.

No, jumpista pois jääminen ei haitannukaan sit torstaina enää nii paljoa, koska menin treenaamaan äipän ja iskäpuolen kans ku niiden salilla oli avoimet ovet. Käytiin äidin kanssa kahella puolen tunnin tappotunnilla ja sen jälkeen oltiin puol tuntia salilla. En ois kyl varmasti noita tunteja jaksanu, jos olisin niillä omilla ollut keskiviikkona- kaikella on tarkoituksensa. ;)
Mulla tuli aika pitkä väli imetyksiin ja matkalla kotiin oli kauheeta, ku oli tissit ihan täynnä ja joku vauva rupes jokeltelemaan metrossa.. Vähän oli liivinsuojat märät, ku pääsin kotiin. :D
Olin torstaina illalla ihan kuollut, ku olin noiden tuntien lisäks 1,5h vaunulenkillä, kotiin päästyäni piti vielä tehä ruokaa ja Joalle persikkasosetta. Onneks Kalle auttoi, ni puolittui aika, mitä olis yksin mennessä noihin hommiin mennyt.

Eilen Kalle tuli aika myöhään kotiin kun se kävi kaupassa töiden jälkeen ja sit se joutui menemään takas töihin, koska unohti ottaa mukaan töihin ottamansa tietokoneen laturin (sellanen, mikä käy kaikkiin koneisiin, käytän sitä ite tällä hetkellä ku homokissat on purru tästäkin tietokoneesta virtajohdon. Kyllä, tästäkin, taitaa olla kolmas tai neljäs jo...)

Ilta meni kivasti, Kalle kylvetti ja teki Joan iltahommat, mä leivoin vadelmamutakakkua, jota äiti ja iskäpuoli sai tänään maistaa. Me otettiin äidin kans viel toiset palatkin, oli hyvää!

Tänään tosissaan äiti ja iskäpuoli oli meillä monta tuntia hengailemassa, ja oli kivaa kuten aina! ♥  Mäkin sain vähän niinku vapaapäivän vauvasta ku äiti halus sylitellä ja nukutella sitä kokoajan :) 
Mä vaan tissitin ja vaihoin kaks kertaa vaipan (ku ne tuli ja lähti :D) ja yökkärin laitoin päälle. :D
Nyt sai Joa tokaa kertaa mummin syöttämänä sosetta ja sai mummi kuulla Joan nauravanki ekaa kertaa. 

Eilen Joa tais hotkia vellin illalla, ku oksens. Se on kerran aiemmin oksentanu vellistä kans. :/ Taas se oksens mun päälle, vaikka Kalle sen ekana otti syliin, nyt en sentään ollu ehtiny suihkuun, niinku ekalla kerralla. Olin just tullu suihkusta ku se kävi ja sit meninki uudestaan. :D

Kalle osti mulle täks päiväks kaikkia herkkuja, ku jäin baarileskeks, mut taitaa mun herkkukiintiö tält päivält olla täys sen mudcaken takia, damn. :D

Niin joo, kävi tänään hyvä tuuri, olin just vähän aika sitten käyny haistelemassa Beyoncén Heat- hajuvettä ja totesin sen olevan tällä hetkellä liian kallista mulle. No, pyysin sit Kallea tänään ostamaan mulle kaupasta jonkun superhalvan hajuveden. Kalle soitti kaupasta ja kertoi, mitkä kaikki on siellä puoleen hintaan ja Heat oli yks niistä, maksoi siis 16e, 3e enemmän, mitä mun halpishajuveden piti maksaa. Loistavaa!


Kahen vaunulenkin jälkeiset rajat jo jalassa kengistä :D
Löysin vihdoin kollaasiohjelman, joka ei pikselimössötä kuvia! ♥ 
Kesäsimmakkopoika vaunulenkille lähdössä
Päikkäripoika olis halunnu syödä mun puhelimen :D
Kääntymisyrityksiä :D Löyty poika taas ihan eri puolelta leikkimattoa, ku mihin sen laitoin. Pääs tänään kääntymäänkin tossa samassa kohdassa, vaikka vaikuttais toi "pylväs" vähän eessä olevan sellasiin hommiin :D
Tuli pieni huutokonsertti Joalla tossa illalla, ku se oli just nukahtamassa ja sit kissa hyppäs kaapin päältä pinnasänkyyn! Ei varmaankaan sattunut, ku ei huutanut ku pari minuuttia mut säikähti kovasti.
Ja sit sil meniki normaalista poiketen yhteensä tunti nukahtaa, tunnin se itki siellä silloin tällöin nukahdellen. Välillä otin röyhditettäväks oksun varalta, välillä koitin tarjota tissiä, välillä vellin loppuja, välillä kävin kattomassa ku kuulu ääntä ni näytti nukkuvan.
No, sit ku menin vessaan ni tietty sit rupes kuulua huutoa ja sit se haluskin tissiä ja sit tuli rauha. :D

Nyt katon TvKaistalta Lomaterapiaa- leffaa ja mua ärsyttää ku en oo varma, oonko nähny tän jo. :D Koitan päästä sen jälkeen nukkumaan.

Joa on nyt ruvennut kääntyilemään ahkerammin, eilen ja tänään pariin otteeseen. :)

1 kommentti:

  1. heh, joo - eli pari ns korjausta -
    sää toivo(i)t, ett mää nukuttelen ja sylittelen, ni tokihan Voin niin tehä, ja halluunki..kuten vaihella vaippoikii jne ;) vaan sää tommosta vähän niinku toivot ja ootatki, ja se on ihan oikein :)

    ja ollaa kuultu (tai mää ainaki) nauru ennenki, mutt tällä krt mää sain sen nauramaan, se oli uus jutska :D (eikä oo tarkkaa ei ;D)

    ööh, muuta ei tuu mieleen, tai en ainaka ennää muista :D

    t.äippä

    VastaaPoista