torstai 2. toukokuuta 2013

hups, viikon tauko :)

Hattarapää yrittää taas miettiä, mitä viikon sisään on tapahtunut, todennäköisesti kuulette mun aivoissa käyneen raksutuksen omista koneistanne. ;)

Perjantaina en ehtinyt jumppiin, ku Kalle tuli aika myöhään kotiin töistä.

Lauantaina taidettiin olla kotona vaan. Vai käytiinköhän me kaupoilla Joan kanssa. Voi olla, ehkä. :D

Sunnuntaina käytiin Joan mummipappalassa, ku Löövbergit palas Turkista ja äidillä oli synttärit.
Napattiin Jokke, Laura ja koira mukaan kyläilemään. Vein mennessäni kortin, ruusupuskan ja mudcaken.
Mä lähdin äidin ja Joan kans melkein samantien kaupassa käymään, testattiin Joan mummipappala- rattaat samalla. Joalla oli hauskaa, se jutteli vaunuissa mm. jaloilleen. :D
Saatiin myös pizzaa ja oli ihanaa nähä kahden viikon tauon jälkeen!

Maanantaina siivosin ja illalla alkoi jumppien kesäkausi, olin kuntotanssissa ja vatsa-pakara- tunneilla. 
Oli uusi ohjaajakin, vetää näköjään rankiten mun ohjaajista noita jumppia. :D
Nyt kesällä on vaan maanantaisin ja keskiviikkoisin tunnit, joten tiedossa aina maanantaisin ja keskiviikkoisin tuplatunnit.. Toisaalta ihan kiva, kun jo keskiviikon jälkeen "pakolliset" viikon treenit treenattu, eikä tarvii tehä mitään jos ei halua. :D

Tiistaina vietettiin vappuaattoa rauhallisesti kotona. Syötiin jopa munkit ja juotiin lasilliset simaa.
Mulla oli toinen alkoholiton vappu putkeen siis. :D No, ehtii niitä vappuja varmaan vielä viettää. ;)

Eilen käytiin faijan luona, ku äitipuolen nuorimmalla lapsella oli synttärit.
Mua vähän jänskätti Joan iltapäiväpäikkärit, mut saatiin se nukkumaan iskän ja äitipuolen sänkyyn ihan kivuttomasti ja se nukkui siellä ku mikäkin sängyn valtias. :D Harmi, kun ei tajunnut kuvata.

Tänään oon vaihteeks siivonnut, Kallen äiti tulee meille kahdeks seuraavaks yöks kyläilemään. :)

Kalle keitti vähän kahvia yks päivä :D

Matkalla mummipappalaan :)
Murulla oli paljon asiaa autossa 
Ja Joa oli ekaa kertaa sunnuntaina noissa kaupan kärryjen kaukalojutskassa. Asiaa oli paljon siinäkin :D
Väsynyt synttärijuhlavieras matkalla kotiin. Nukkui helistin kädessä koko matkan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti