maanantai 27. toukokuuta 2013

kulunutta viikkoa ja tyttöjen ilta

Pitäis oikeesti muistaa tän blogin olemassaolo useemmin ku kerran viikossa, olis huomattavasti helpompi kirjoitella, mitä kaikkea on tapahtunut. :)

(Toissa) sunnuntaina annoin krapulaKallen nukkua niin pitkään ku sitä nukutti, me herättiin Joan kanssa muistaakseni jo 6.20.
Sit Kalle sai sen aikaa pitää Joalle seuraa, ku mä päätin yhtäkkiä, että haluan siivota vaihteeks. :D

Maanantaina tein varmaanki vaihteeks soseita ja illalla kävin jumpissa.

Tiistaina Verppa tuli meille ja mentiin kävelylle vaunujen kans, käytiin pidemmällä kaupassa ja mentiin rannalle syömään patonkia ja nautittiin auringosta Joan nukkuessa vaunuissa.
Sen herätessä lähettiin takas meille ja imetin Joaa meijän pihan mattotelineellä, ku joku tyyppi istui lapsensa kaa meijän rapun portailla, eikä siirtyny, vaikka yritin tulla vaunuilla sisään? Outo.


Tein tiistaina vähän vadelmasosetta Joalle, ku Veera oli meillä :D
Mmm, se toissa viikonlopun vadelmamutis.
Perjantain ruoka, fetamakkaraa kasvispedillä, salaattia, halloumia, possun sisäfilettä ja chilicheddarmakkaraa.
Äiti tais leikkiä taas vähän pojan kustannuksella, paita on hassu hattu :D
Kurkun maistelua
Mun vessakamulla oli taas paljon menoa ja meininkiä :D
Mustikkamarmoroitu juustokakku viime perjantailta
"Minä syön vellini itse" :D
Keskiviikkona pääsin ekaa kertaa keskiviikon jumppiin ja oli rankkaa, huh.

Perjantaina alotettiin aamupuuro Joalla ja vedettiin Joan kanssa superpitkät päikkärit, 2,5h. Yleensä Joa herää 40min unien jälkeen meijän yhteispäikkäreillä, nyt näköjään molempia nukutti. Oli kyl aika hankala saada illalla unta. :D

Lauantaina mä annoin Kallen nukkua taas pitkään, me herättiin Joan kans 7 maissa.
Päivällä lähdettiin hakemaan mun kummitäti ja mentiin mun äidille, pojat, eli Kalle, Lasse ja Joa lähti sit meille ja me jäätiin Johannan ja äidin kans äidin luokse, oon siinä Buzzadorin Veet- kampanjassa ni oli karvanpoistoilta, äiti halus myös sokeroida mun jalasta yhden kohdan. 
Sattui vaikka olin puuduttanut itteni valkkarilla. Mulla on vaan niin matala kipukynnys! 
Olin kutsunu tohon tyttöjen iltaan 16 ihmistä, mut oltiinki sit vaan kolmistaan äidin ja Johannan kans. :D
Me jatkettiin kummitädin kans sit äidin luota baariin. Ollaan oltu kyl superehtiviä, ku lähettiin äidiltä 1 maissa ja oltiin keskustassa kahessa baarissa ja sit viel Vuosaaressa yhessä ja kolmen-neljän aikaan oltiin jo Johannan luona. :D
Onneks maitoa tulee normaalisti, vähän meinaan unohtu pumppailu ja vedenjuonti.
Tuli pitkästä aikaa oltua "aika" hyvissä, ei hirveesti muistikuvia ja olin vähän voinu pahoin yöllä, oli kiva eilen krapulassa laittaa niitä vaatteita pesukoneeseen, ku joutu tyhjää taskuja jne.. Yök. :D
Nooh, joskus noinki. 
Nyt ei tarviikaan taas hetkeen lähtee onneks- mietin eilen taas krapuloissani, ett miks ihmeessä sitä ikinä menee juomaan ku siitä tulee niin hemmetin huono olo. :D

Pojat ei ollu ollenkaan joutunu käyttää korviketta, ku oon saanu pakastimeen taas niin paljon mun maitoa kerättyä, jee! :)

Kissin keikalle mennään maanantaina, mut onneks sielkään ei tarvii juoda. :D

Tänään taitaa jäädä jumppa väliin, on meinaan vähän heikko happi viikonlopusta vielkin ja tulee vieläki krapulahiki pelkästään imettämisestä. :D Pitää kattoo jos mieli muuttuuki päikkäreiden jälkeen, mut jotenki uskon, ett tänään oon vaan kotona. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti