torstai 18. lokakuuta 2012

tylsyyshöpötystä

Huomaa, että oon ollut ikuisuuden kipeänä kotona, elämän kohokohdat on, kun huomaa että pesukori on täynnä ja saa laittaa pesukoneen pyörimään ja pesukoneen pyöriessä odottaa, että saa laittaa pyykit kuivumaan :D

Lisäks oli ihanaa, kun tänään joutui siivoamaan, ku Anna tuo mulle jotain vaatteita ja samalla tulee kattomaan tätä uutta kämppää.
Siivotessa menikin se 2,5h taas :D

Heräsin tänään 14.45, huomaa, että on kipeä ja raskaana ku tuntuu että vois nukkua kellon ympäri ja silti väsyttää kokoajan. Kävin siis nukkumaan joskus ennen kahta, eli reilun 12h unet tuli taas vedettyä.. :)

Ihanaa, kun tänää pääsee taas nukkumaan suihkun jälkeen puhtaisiin lakanoihin puhtaassa kodissa ♥

Joku vois tulla meillä käymään huomenna tai lauantaina, näkis ihmisiä.. Rupee "vähän" seinät kaatumaan päälle, kun ei jaksa ja viitti kipeänä liikkua ulkona ja joutuu olemaan neljän seinän sisällä kokoajan.
En oo päässyt edes ripsiä huoltamaan kuuteen viikkoon, viikon päästä torstaina mulla on nyt uus aika ja meen sinne vaikka pää kainalossa, muuten mulla on pian enää kolme ripseä kummassakin silmässä! :D

Olipas "asiapitoinen" postaus, ei mulla onneks tylsää ole :D



1 kommentti:

  1. voi sua raksuli.. toivotaan, ett toi kuuri nyt puree ja paranisit loppuviikoiks. ois ainaki sitte äippälomalla vähän ehkä virtaa enempi kun oisit "vaan raskaana" :)

    halituksia, toki <3 :)

    t.äippä

    VastaaPoista