torstai 25. lokakuuta 2012

tilitys

Hitto, että ärsyttäääää! Mulla on tänään ollut tosi huono olo;
-oltiin aamulla perhevalmennuksessa, jossa meinasin pyörtyä ja neuvolatätikin ihmetteli valmennuksen jälkeen ku näytin niin kalpealta ja huonovointiselta
-ruoan oon saanut väkisin välillä kakomalla syötyä tänään.
-lämpöä särkylääkkeistä huolimatta 37,5
-tuskanhiki pelkästä istumisesta

Soitin Kättärille, ni siellä ne sanoi, ettei tää todennäköisesti liity raskauteen tää mun kipeily, että pitää mennä terveysasemalle, josta todennäköisesti lähetteen kanssa sisätautilääkärille.
Lisäks sanoivat, etteivät ota mua sinne, koska voin tartuttaa vauvat siellä? Jos oon synnyttäessäkin kipeä (mikä ei todellakaan oo mahdotonta, ku oon jo 25 pitkää päivää tässä sairastanut..), ni toi sama ihmeämmä varmaan sanois, että "synnytä himas".
Ne ei kysyneet edes mitään, että onko vauvan liikkeet tuntuneet hyvin tai mitään muuta vastaavaa, eikä kuunnelleet edes mun lauseita loppuun!
En nyt tiedä mitä mun kannattais tehdä, huomenna terveysasemalta pitäisi yhden lääkärin soittaa mulle siitä täyden verenkuvan tuloksista, joissa ei ilmeisesti ole mitään ihmeellistä ollut, ku ne ei aiemmin oo soittaneet.
Ihme touhua kyllä! Ja kiehuu niin yli nyt! Äsken itketti, sit raivotti, itketti taas ja nyt taas raivottaa. Mitkä mielialan vaihtelut? :D

Lisäks ketuttaa sekin, että just tänään piti olo huonontua, mulla siis oli tietenkin se ripsien huoltoaika, edelliskerrasta on se seitsemän viikkoa ja rupean näyttämään ihan superdorkalta kun näitä ripsiä on pian se kolme per silmä. ÄRRRRR.

Toivottavasti se lääkäri edes soittaa huomenna ja keksii jotain mahdollista jatkotoimenpidettä..
Ja toivottavasti mulla olis huomenna parempi olo, niin voitais autolla kipaista keskustassa hakemassa Himin nimmarit.
Toivottavasti lauantainakin olo ois hyvä, koska meidän brittikaveri tulee meille ja sit pitäis jaksaa lähteä käymään 69eyesin keikalla. Tällä ololla ei kyl toivoakaan.

Joudun maanantaina varmaan käydä ensin Hakaniemessä Mehiläisessä aamulla ja sit lisäks mul on Myllypurossa neuvola klo 13.30, eli ihanaa ramppaamista. Mikälisikäli oon siis vielä silloin kipee ja en mee töihin. Ens viikolla ois vika työviikko, mut aika huonolta näyttää..

Kiitos ja näkemiin, helpotti.

2 kommenttia:

  1. Totaaa. Luen sun blogia säännöllisesti ja koko ajan valitat kuinka kipeä ym olet, mutta silti saan lukea että olet hyppinyt tyyliin pilkkuun asti baareissa, käytte kyläilemässä, käyt kaupoilla. Eikö olisi viisaampaa LEVÄTÄ kotona? Ei kai kuume ym lähde jos rietostelet pitkin kyliä. Ja sairaslomalla pitäisi hoitaa "sairaus" pois koti oloissa. En tarkoita asiaa pahalla mutta mieti mitä täälä höpiset :)

    VastaaPoista
  2. Tottahan toikin, mutta oon sellainen ihminen, etten osaa vaan olla paikoillaan jos on joutunut maata kotona niin pirun kauan..
    On vaan Pakko päästä kotoolta pois, vaikka sit särkylääkkeiden voimalla. Ensimmäiseen kahteen-kolmeen sairaslomaviikkoon en muuta tehnyt, kuin maannut kotona, enkä mä silti parantunut ollenkaan, pahemmakshan se tais silloin mennä vaan.
    Mutta eipä noi rietostelut Mun mielestä oo vaikuttaneet tohon kipeilyyn. Kuitenkin ollut iisisti niissäkin menoissa, istunut aina kun mahdollisuus ja/tai ruvennut tuntumaan kuumeiselta taas, jne.

    Ja kyllähän mä muunmuassa noita ripsihuoltoaikoja yms. jouduin perumaan monet kerrat tässä kipeyden takia..
    Jos mä en ois noille parille keikalle yms mennyt tässä, ni olisin sen sijaan puuhannut kaikenlaista sit kotona.

    Tosissaan jos on näin pitkä saikku, niin ei vaan osaa olla tekemättä mitään ja välillä se kostautuu, välillä ei, nyt taas parempi olo jo.. Ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. ;D

    VastaaPoista