sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

hihii, kiva viikonloppu!

Menipäs viikonloppu taas vaihteeks äkkiä. :o

Perjantaina pikasiivosin kotona, poitsu taas rintarepussa. :D
Illalla mentiin äidin luokse ja jätettiin poitsu sinne yöks ja lähdettiin keikalle.
Keikka oli hyvä ja humala kans. Hauskaa oli ja imetyskin sujuu siitä huolimatta, ett oltiin bilettämässä. Ehkä ihan vähän vähemmän mulla tulee maitoa, mutta muuten kaikki hyvin!
Oon nyt juonu tosi paljon vettä ja yhen alkoholittoman kaljanki varmuuden vuoks (viimeks se toimi :D)

Lauantaina oli vuosisadan krapula ja väsymys.
Kalle lähti vielä kuva- ja kameramessuille (en tajua miten se jaksoi niissä oloissa) ja mä jäin pojan kans nukkuu päikkäreitä. En tosin malttanut heti nukkua, ku silittelin ja tuijottelin sitä vaan ja olin vaan niin onnellinen ku se oli taas kotona. Sen seura parans krapulanki (tai sit ne päikkärit- tai niiden yhdistelmä ;D) ♥ 
Huomaa, miten tollanen "tuulettuminen" saa vielä entistä enemmän rakastumaan tohon lapseen (mikäli se ees on mahollista). Ja melkein rupesin itkee illalla ku tuli niin onnellinen olo. :D ♥ 

Tänään käytiin Itiksessä, ostettiin poitsulle mm. pari uutta tuttia ja juhlakengät ristiäisiin ja tollasta. :) Nii joo, käytiin myös syömässä, poitsu nukkui about just meijän syömisen ajan. :D

Mutta joo, valtakunnassamme siis kaikki oikein hyvin!

Kuvia nyt epämääräisessä järjestyksessä, koska en jaksa järjestellä niitä. :D

♥ 






Perjantain päikkäriseura taas :D ♥ 
Hyviä kuvia oon ottanu puhelimella keikalta.. Krhm :D
♥ ♥ ♥  !!
Toi leikki vastasyntynyttä ;) Kalle oli laittamassa sitä kylpyyn ni alko iltarähjä vaatteiden riisumisen jälkeen -> Poika vaipassa kapaloon mun syliin hytkytettäväks tutti suussa, ei menny kauaa aikaa sillä simahtaa torkuille. :)
Meillä on jo pian viikko herätty 1-2 kertaa yössä ja eka unipätkä on 7,5-9,5h! ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti