torstai 3. lokakuuta 2013

puistotäti

Oltiin tänään taas aamulla puistossa ja huomasin jo aiempina kertoina, että mun oman lapsuuden lempparipuistotäti on siellä töissä edelleen! 
Se on vaan joka kerta aina kadonnut johonki, kun mun on ollut tarkoitus mennä sitä moikkaamaan.

No, tänään se huus "moi", oltiin sopivasti just Joan kanssa lähdössä kotiin ni heitin Joan vaunuihin ja kipitin sen luokse pikavauhtia.

Se rupes esittelemään itteään ja olin silleen, "Joo, mä tiiän, mä oon Jasmin." 
Voi sitä riemua, kun se tajus kuka Jasmin. Se halas mua ja oli ihan: "Ihana nähdä vanhoja mussukoita! Sustakin on niin paljon hyviä muistoja."

Kyselin siitä palleropiiristä, niin sinne tulee kuulemma kokoajan uusia ihmisiä, eli ei hätää. Ja mikä parasta, tää ihana puistotäti vetää sitä!
Mua niin harmittaa, että vasta nyt tajusin sen ja ehitään Joan kanssa käymään siinä ryhmässä vaan kaks kuukautta, sitä yli vuoden ikäisten ryhmää vetää joku toinen. :(

Joan nyrpistys, se tekee tota kokoajan nykyään :D
Iskäkin kävi tänään taas kylässä koiran kanssa, oltiin eka puistossa taas ja sit tultiin meille.
Meillä pitäis aina olla joku vieras Joan iltapuuron aikana, niin se söis sen aina hyvin. :D


Meillä oli molemmilla liikaa vaatetta päällä aamulla, kun olikin sit näköjään aika lämmin sää tänään- no, mielummin niin päin. :)


Niin joo, ja tärkein meinas unohtua, Joalla on tullut kolmas hammas läpi, oikee yläetuhammas.
Ihmekkös ku on ollut vähän kärttynen ja huonosti syövä viime päivinä.
Mua vähän pelottaa mun tissien puolesta noi ylähampaat.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti